A special gift to the teachers of my daughter's kindergarten

By 2:20 AM , , , , , , , , ,

Ένα ιδιαίτερο δώρο για το προσωπικό του παιδικού σταθμού της κόρης μου

It's the end of June! My daughter just finished her school year... This year she made her first steps to the world of knowledge, one little step towards her future independence away from mama!!!!
She met great people like her teacher with whom they share the same name "Eugenia"! She also made her two first best friends Dimitra and Chara! It was a year full of laughters and tears... at least at  first days of school.
So now that she was leaving school for summer she asked me to make something for her teacher, a little beautiful present. However i thought that all the kindergarten's staff was always there for my little princess ups and downs. So i had to show them my gratitude for all that they offer to my daughter. Just a little something...

Έφτασε το τέλος του Ιουνίου! Μόλις τέλειωσε για την κόρη μου το σχολείο για φέτος... Αυτή την χρονιά έκανε τα πρώτα της βήματα στον κόσμο της γνώσης και ένα μικρό βηματάκι προς στην ανεξαρτσία της από την μαμά!!! Γνώρισε υπέροχους ανθρώπους όπως η δασκάλα της με την οποία έχουν το ίδιο όνομα "Ευγενία"! Επίσης έκανε τις πρώτες κολλητές φιλενάδες την Δήμητρα και την Χαρά! Ηταν ένας χρόνος γεμάτος γέλια και κλάματα... τουλάχιστον στην αρχή της σχολικής χρονιάς.
Τώρα λοιπόν που τελείωνε το σχολείο που ζήτησε να της φτιάξω κάτι όμορφο να δώσει στη δασκάλα της. Εγώ οστόσο σκέφτηκα ότι όλο το προσωπικό του παιδικού σταθμού ήταν πάντα δίπλα της, σε όλες τις ψυχολογικές της διακυμάνσεις. Άρα έπρεπε να δείξω με κάποιο τρόπο σε αυτές τις υπέροχες γυναίκες την ευγνωμοσύνη μου. Έτσι έφτιαξα κάτι μικρό άλλα όμορφο...



I thought of drawing something to reminds of summer... and then the sea turtle came in my mind!
So i took my pencils and my watercolors and paint it....

Σκέφτηκα να σχεδιάσω κάτι που να θυμίζει καλοκαίρι... και τότε μου ήρθε στο μυαλό η θαλάσσια χελώνα! Πήρα λοιπόν τα μολύβια μου και τις ακουαρέλες μου και το έφτιαξα...



Then i had to think of what to do with that painting :-)
A mug what else, everyone likes mugs. So i scanned my painting, put the name of each one on it and print it on the mug and... WOW i liked it a lot!!!!!

How about you????

Μετά έπρεπε να σκεφτώ τι να το κάνω αυτό το σχέδιο που έφτιαξα :-)
Μια κούπα τι άλλο, όλοι λατρεύουν τις κούπες. Έτσι
λοιπόν σκάνναρα το σχέδιό μου, έβαλα τα ονόματα τις κάθε κοπέλας πάνω στην κάθε κούπα και τις τύπωσα και ....ΟΥΑΟΥ ήταν τέλειες!!!!

Εσείς τι λέτε???



You Might Also Like

0 comments