i-Pad Case Made of Cheap Felt

By 1:45 AM , , , , , , , , ,

02.2015

Θήκη για i-Pad από Φτηνή Τσόχα

Since Christmas when my brother being our Santa Claus for this year bought us our first i-Pad, i wanted a case out of the ordinary. Most of those i found on common market looks to me rather dull. 

Απο την ώρα που ο αδερφός μου ως Αη-Βασίλης μας έκανε για χριστουγεννιάτικο δώρο ένα i-Pad, ήθελα να μια θήκη διαφορετική και ασυνήθηστη. Όσες έβρισκα στο εμπόριο μου φαίνονταν αδιάφορες.


Thus i thought of trying sewing one. I have never sew anything but that was not a problem.
Youtube was my teacher!!!
Then i took my pencil, as always, i sketch my design and then i transferred my drawings on felt. I chose the colors i'd like my case to have and then i start cutting the pieces i would use.

Έτσι σκέφτηκα να ράψω μια. Ως τότε δεν είχα ράψει ποτέ τίποτα στη ζωή μου, αλλά αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο. Το youtube έγινε ο δάσκαλός μου!!!
Μετά πήρα μολύβι και χαρτί, όπως πάντα, σχεδίασα την ιδέα μου και την μετέφερα στην τσόχα. Επέλεξα τα χρώματα που θα χρησιμοποιούσα και άρχισα να κόβω το πατρόν μου!

I wasn't sure for the results, but after i had finished it my 3 years old daughter said "OHHHH that's mine mama!!!" with her eyes wide open. Then i thought let's post it on facebook to see if anyone else apart from Eugenia would give me a "like".... That was it!!! Dozens of likes minute after minute, second after second!!! 
Being a proud designer i post it here now!!!

I hope you like it!!!

Δεν ήμου σίγουρη για το αποτέλεσμα, αλλά μόλις το τελείωσα η 3χρονη κόρη μου με ανοιχτά τα μάτια όλο θαυμασμό μου είπε "Ουαουυυυυ μαμά αυτό είναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ!". Μετά σκέφτηκα να το ανεβάσω στο facebook, να δω εκτός από την Ευγενία θα άρεσε σε κανέναν άλλον... Αυτό ήταν!!! Αμέσω μόλις το ανέβασα μου έκαναν δεκάδες "like" λεπτό το λεπτό, δευτερόλεπτο το δευτερόλεπτο!!!!
Έτσι σαν περίφανη δημιουργός που είμαι πλέον αποφάσισα να το ανεβάσω και εδώ!!!

Ελπίζω να σας αρέσει!!!  

You Might Also Like

0 comments